Με επιφυλακτικότητα συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές τις αγορές μέσω διαδικτύου, παρά το γεγονός ότι το ποσοστό των χρηστών του internet που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανήλθε σε 18,4% πέρυσι.
Ενδιαφέρον είναι, επίσης, το στοιχείο ότι οι αγοραστές αυτοί είναι στη συντριπτική πλειονότητά τους άνδρες, ηλικίας 25- 34 ετών, μισθωτοί και απόφοιτοι ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης. Όσο για τα προϊόντα που προτιμούν, αυτά αφορούν κυρίως σε λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών, ηλεκτρονικές συσκευές και βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs, ταξιδιωτικές υπηρεσίες, όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου, και είδη ένδυσης- υπόδησης.
Αξιοσημείωτη είναι, επίσης, η μεγάλη ποσοστιαία διαφορά που παρατηρείται ανάμεσα στους άνδρες και στις γυναίκες που κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, αφού οι πρώτοι ξεπερνούν τις γυναίκες κατά περίπου 30 ποσοστιαίες μονάδες, στοιχείο που μπορεί να δηλώνει αρκετά για τις καταναλωτικές συνήθειες των γυναικών.
Αν και τα προηγούμενα χρόνια, υπηρεσίες όπως η διαμονή σε καταλύματα, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες και η αγορά εισιτηρίων για εκδηλώσεις (συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, κινηματογράφο) είχαν τη σαφή προτίμηση όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, το 2010 εμφανίζουν μια σταθερότητα, ενώ, ειδικότερα, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες παρουσιάζουν μείωση 10%.
zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου