Το θετικό για το Facebook είναι ότι δεν θα επηρεάζεται σε αυτή του την προσπάθεια από φίλτρα για spam και θα μπορέσει να δημιουργήσει όμορφες αισθητικά καμπάνιες ενσωματωμένες με το περιβάλλον του, ενώ δεν θα υπερφορτώνει την κεντρική σελίδα σε περίπτωση που δεν υπάρχει πολύ κίνηση.
Σύμφωνα με πηγές μέσα στο Facebook, η προσπάθεια θα γίνει με απλά και σταθερά βήματα ώστε να προσελκύσει επιχειρήσεις που έχουν σχέση με το κοινό του και θέλουν να επενδύσουν σε μια τέτοια ενέργεια. Τέλος να αναφέρουμε πως για όλες τις αγορές θα γίνονται με Facebook Credits που ως τώρα χρησιμοποιούνταν για παιχνίδια και ψηφιακά αγαθά, καθώς και με πιστωτικές κάρτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου